poniedziałek, 29 kwietnia 2013

RYBA PROSTO Z ŁODZI!

PATRYCJA: Dzisiejszy post będzie o tym jak szybko przyrządzić rybę i udawać, że jest się wybitna kucharką, nawet jeśli mało kogo to obchodzi (w sumie jestem bardzo dobrą, ale udam postać skromną). Zasady są proste, potrzebujemy RYBY, PIEKARNIKA, kilku dodatków + kogoś kto to zje.
Na wiosnę budzą się we mnie dziwne demony, nakazują wszystkim w koło zdrowo jeść, zapomnieć o istnieniu Maka za rogiem i udawać, że żyje się pełnią życia. Oczywiście ja sama sobie nie ujmuję,  patrząc na moją lichą budowę żałowanie sobie mogłoby skończyć się marnie :] Zajadam za to ogromne ilości pokarmów zdrowych, pijam ekologiczną herbatkę krzemionkową o zapachu stawu na Baryczy, dzięki czemu zyskała rozkoszne miano ''Baryczanki''. I liczę w głębi na to, że babcia w końcu powie - dziecko poprawiłaś się na twarzy. A owa ryba w moim mniemaniu za zdrowy pokarm uchodzi. 
Pierwszy raz jadłam ją u Justyny. A w sumie to u jej mamy, bo Justyna krzywiła się na widok rybiego oka i nie tknęła. Ja tak i było zacnie.

Tak więc: ryba - pstrąg.
Do tego: cytryna, pietruszka, koperek, sól, pieprz, trochę masła.

   
Myjemy, solimy, pieprzymy, skrapiamy cytryną. Następnie pakujemy w środek zioła + plasterek cytryny. Na wierzch trochę masła. Done.


 
Zawijamy w folię i do piekarnika na 25/30 minut w 180ºC. Po czym wygląda mniej więcej tak:




BON APPÉTIT!


JUSTYNA: Fuuuj. Mam to nieszczęście, że wokół mnie sami miłośnicy ryb, a mnie na samo wspomnienie tych wodnych potworów wyciągniętych przez mamę z piekarnika robi się słabo. Ja wiem, że zdrowe. Ja wiem, że nawet smaczne. Ale jemy też oczami, a widok powyżej nie dodaje mi apetytu. Tego właśnie w rybach nie lubię: ich wyglądu oraz ości :P

PATRYCJA:  Hmmmm mnie tam widok na zdjęciu powyżej zachwyca i ta folia aluminiowa taka...malarska. Poważnie.

3 komentarze:

  1. Grzegorz Men Patrycji1 maja 2013 00:03

    Pysznie Smakowało!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    weszłam żeby wam przypomnieć o czymś a tu takie pyszności;D
    a więc chciałam wam przypomnieć o konkursie, a raczej o zasadach,typu banerek na blogu itp.
    Chyba zapomniałyście a szkoda by było, bo może akurat wygracie;D
    kosmetykowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow świetnie to wygląda. Justyna jedz rybki, są zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń